Long time, on sea.

Det var evigheter sedan jag skrev något på bloggen. Troligtvis på grund av att jag, som en släktning vid namn Eva uttryckte det, har bättre saker för mig än att sitta vid en dator och försöka hålla nyfikna släktingar och vänner uppdaterade.

 

Dagarna flyr med vindens hastighet, och kuling är vardagsmat här i byn, men jag har förstått att det börjar närma sig jul. Mest på grund av att många av mina nya vänner har åkt hem för att fira just jul. Det är tråkigt, och kanske är bloggen lite av en tillflykt.

 

Med andra ord har jag haft väldigt trevligt de senaste två veckorna och kommer att göra en sammanfattning med ett gäng inlägg nedan, mest bestående av bilder.

 

Idag lyckades jag träffa rätt på både datum och dag, måndagen den 21 december, men det är sällsynt. Med stor sannolikhet lär jag behöva fundera på om det verkligen är julafton när jag vaknar på … få se nu … torsdag.


Kommentarer
Postat av: Märtha

Hejsan!

Tisdag 22-dra dec.kl.10.41,

mycket snö och kallt, Rune är ute och snöslungar så vi kommer fram med bilen. Surfa och ha roligt i böljorna de blå.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

önskar Märtha och Rune

2009-12-22 @ 10:59:09
URL: http://henrikenkel
Postat av: stina Lindberg

Vi hasade till Visby med lastbilen det tog 2 timmar

Firade Arne träffade hela hans stora familj nytillskottet är Holly 2 mån på julafton.

Trevlig Helg önskar Gunnar o Stina

2009-12-23 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0