Salt.

Fick komma ut på vattnet idag! Det var skönt, och alldeles för länge sedan. Får se om jag ska hyra eller köpa utrustning. Har inte bestämt mig ännu, precis som med allt annat. Inget bestämt, ingen tydlig plan. Fast det lutar åt att jag stannar i Lancelin över jul. Just det, salt. I vattnet. Var kommer det ifrån?
Just nu känns det rätt bra, läpparna känns bara som att man har ätit alldeles för mycket salta jordnötter. Men en kallsup av vattnet är inget jag längtar efter, smutta lite lätt räcker gott och väl.

Kommentarer
Postat av: anne

Ditt äventyr har just börjat, det låter härligt. Akta dig för att lära känna "byggaren", då är du snart fast i jobb. Vänta ett tag och passa på att njuta av vind och vatten först. Känns kul att få¨glida med på den sidan av Down under. Idag 1a advent lade sig en tjock dimma över Gräddö strax efter middagstid, prydnadsbelysningar göre sig icke besvär i detta väder. Ha´det hälsar Anne

2009-11-29 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0