0,36 promille, på fel sida om gränsen!

Hyrbil. En gammal. Kostar ändå evigt med pengar. Men en bil är ett måste, och att köpa en bil rimmar inte med min mästerliga plan.

 

Är nu tillbaka i Coronation, efter en natt i Lancelin. Och har ännu inte fått prova brädan. Prognosen lovade vind i Coronation igår, men icke. Moln. Men idag är det sol, så förhoppningsvis dröjer det inte länge förrän brisen sätter in.

 

Och just det Jag har kört inte mindre än 548,5 km med min tre-liters V6:a placerad i en Toyota Camry, med extrautrustning så som både spräckt vindruta och häftat tak Av hela den sträckan har jag endast kört 200 meter på höger sida av vägen och endast satt igång vindrutetorkarna i en korsning en gång.

 

 

I Lancelin lämnade jag också min gamla trasiga bräda. Den hade åkt på tippen, och jag var sugen på att spara en liten bit. De sa att det var möjligt att den fanns kvar, så jag åkte dit. Intressant!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du borde bli journalist, med din förmåga till att sätta rubriker. Jag fick läsa texten två ggr innan jag fattade.

2010-02-10 @ 19:17:09
Postat av: Eva

Detta hade varit något för din far han hade säkert gjort några fynd på den tippen :)

2010-02-12 @ 21:31:10
URL: http://bjerklifamiljen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0