Strax bortom världens ände.

Nu är jag i Carnavon. Lämnar alldeles strax för färd mot Gnaraloo. Där finns förhoppningsvis en frys och en saltvattendusch. Och Australiens bästa vågseglingställe. Åker dit. Tar med mig mat och vatten för att överleva uppemot en vecka. Sen får vi se om jag kan slita mig där ifrån. Närmsta affär är ju bara två timmar bort.

 

Troligtvis finns det heller inte så mycket radiokontakt. Så telefon och internet får vänta. Men på något vis ska det väl gå att kalla på "the flying doctor" om något allvarligt skulle hända. Men det ska jag försöka undvika.

 

Det ligger i all fall på koordinaterna: Gnaraloo Station @-23.821757,113.525929. För det finns inte utsatt på kartan.

 


Kommentarer
Postat av: Lüttkens

Ja du, det ser minst sagt lite öde ut där. Läckert!

2010-02-18 @ 17:48:56
Postat av: stina Lindberg

Hej nu funkar min e-post och vi är hemma efter alla resor Afrika är fantastiskt

2010-02-28 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0