Kusten ner.

Efter Gnaraloo åkte jag längs kusten ner mot Margaret river, väl i Margaret bestämde jag mig för att åka längre söderut, där var nämligen vinden, inte i Margaret's. Här är sammanfattningen i bilder:

Med min spräckta vindruta for jag söder ut.

Hittade ett träd.

Några hajar i akvarium. Har inte sett några i oceanen.

Rockingham.

Mandurah.

Söder om Mandurah. Helt nybyggt villaområde.

Så här kan man bo i Margaret river.

Vy från Windy Harbour över Salmon beach.

Salmon beach

Salmon beach. Vindsurfade där, massivt "beach break", har aldrig blivit så spolad som här. Tog mig en kvart komma ut ibland, eftersom vinden var snett frånland, vilket innebär att vinden var väldigt byig och svag vid land.

Salmon beach.

En helt vanlig hundratio-väg. Vägren? Nej.

Tillbaka till vackra Mandalay.

Mandalay.

Mandalay.

Höga träd i närheten av Denmark och Walpole.

Strand i närheten av Denmark.

Vägen till Rame head. Bara för fyrhjulsdrivet, vågade inte, 2 km lång. Bra vindsurfing där sägs det.

Green pool.

Elephant rocks.

Lights beach.

Lights beach.

Ingen ovanlig syn.

Så här kan man äta.

Strand öster om Albany.

Tillbaka till vackra Mandalay.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj såååå vackert!

2010-03-13 @ 11:48:47
Postat av: Becka

Vilka fina stränder och vackra träd =)

2010-03-14 @ 11:09:11
Postat av: deccamannen



waw...Salmon beach...kunde vara Austre

Stranden...

2010-03-14 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0